Jaarverslagen

Het jaarverslag van de Universiteit Leiden rapporteert over onderwijs, onderzoek, innovatie, kennisvalorisatie, infrastructuur, personeel en financiën.

Jaarverslag 2022

In het jaarverslag rapporteert de Universiteit Leiden over het voorgaande jaar over onderwijs, onderzoek, innovatie, kennisvalorisatie, infrastructuur, personeel en financiën. Het jaarverslag inclusief jaarrekening is een verantwoordingsdocument en een naslagwerk. Zo bevatten de bijlagen onder meer een compleet overzicht van opleidingen, promoties, oraties, laureaten, besturen en accreditaties.

Eerdere versies

Duurzaamheidsverslag 2022

In het Duurzaamheidsverslag gaat de universiteit in op vragen als: hoe bespaart de Universiteit Leiden energie? Kan afvalscheiding beter? Krijgen studenten wel voldoende mee in hun opleiding dat duurzaamheid belangrijk is? Wat doet de universiteit aan onderzoek op dit thema en hoe is de communicatie hierover?

Eerdere versies