Lezersonderzoek 2022

Doet u binnenkort ook mee aan het lezersonderzoek Leidraad? Want wij zijn benieuwd naar uw mening over Leidraad. Leest u het graag, wat vindt u van de lay-out, mist u informatie?

Ons Leidraadteam werkt met veel plezier om 3 keer per jaar 80.000 alumni wereldwijd te informeren over onderzoek, onderwijs en activiteiten van uw alma mater. Met dit onderzoek willen we een goed beeld krijgen van het bereik, het leesgedrag en de waardering van de Leidraad. Met de uitkomsten van dit onderzoek kunnen we Leidraad verder verbeteren en proberen meer aan te sluiten op uw informatiebehoefte.

Werkwijze

U ontvangt binnenkort (in week 20) van DUO Market Research (het bureau dat het onderzoek voor ons uitvoert) per e-mail een uitnodiging om een online vragenlijst in te vullen. In deze e-mail vindt u een link waarmee u automatisch in het beginscherm van de vragenlijst terecht komt. Het invullen van de vragenlijst kost circa 10 tot 12 minuten.

Privacy

De samenwerking met DUO Market Research voldoet aan de AVG wetgeving. We willen benadrukken dat uw gegevens volstrekt anoniem worden behandeld. Wanneer u meer informatie wilt over hoe DUO Market Research met de privacy omgaat, verwijzen wij u graag naar de volgende website: https://www.duomarketresearch.nl/privacy/

Inhoudelijke & privacygerelateerde vragen
Heeft u vragen over de inhoud en privacyregels van het onderzoek, dan staat Sofie van der Maas - Hoving (de projectleider) u graag te woord: 030-2631080 of u kunt haar een e-mail sturen.

Algemeen
Mocht u meer willen weten over het onderzoek algemeen, kan dat via een e-mail naar ons.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Hartelijke groet,

Lilian Visscher