Alumni nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws en activiteiten voor alumni? Meld u dan aan voor de Alumni Nieuwsbrief van de Universiteit Leiden.

Iedere maand verzamelt het Alumnibureau het mooiste en meest aansprekende universitaire nieuws, interviewen we een alumnus met een bijzonder verhaal en informeren we u over speciale alumni-activiteiten. Ontvangt u liever, of ter aanvulling, de Engelstalige nieuwsbrief die meer gericht is op internationale alumni? Schrijf u dan in op deze pagina

Alma mater in de mail

Meld u aan voor Alumni Nieuws en ontvang een persoonlijke nieuwsbrief met nieuws van de universiteit én uw eigen faculteit. Ook nodigen we u als eerste uit voor populaire events zoals een workshop Storytelling, Carrièrecafés, een masterclass Overtuigen en vakinhoudelijke webinars door Leidse hoogleraren.

De privacyverklaring van de universiteit vindt u op deze pagina