Alumni-activiteit

Academiegebouw
Rapenburg 73
2311 GJ Leiden

Bent u gepromoveerd in coronatijd, in de periode van maart 2020 tot april 2022? Dit was geen leuke tijd om te promoveren, laat staan om uw promotie te vieren. Misschien was uw ceremonie zelfs midden in een lockdown en hebt u geen fysieke afsluiting van uw promotie gehad. In elk geval is de kans groot dat u de mooie Leidse traditie om uw handtekening in het Zweetkamertje te zetten, gemist heeft.

We willen dit graag met u goedmaken op vrijdag 19 januari.

Zet alsnog uw handtekening

In mei en juni 2023 heeft de Universiteit Leiden meer dan 400 afgestudeerde Masterstudenten verwelkomd in het Academiegebouw om alsnog hun handtekening te zetten in het Zweetkamertje. Dit evenement was een groot succes. Nu zijn onze doctoren aan de beurt.

Wij organiseren 19 januari een ‘Zet alsnog uw handtekening-dag’ voor gepromoveerden. U bent van harte welkom in Leiden om het (hele of een deel van het) programma bij te wonen.

14.30 - 15.00 uur Ontvangst in de Beeldentuin met koffie en thee
15.00 - 15.30 uur Ontvangst door oud-Rector Carel Stolker
15.30 - 18.30 uur Handtekening Zweetkamertje, foto en receptie

We ontvangen u graag in het Academiegebouw. Tussen 14.30 en 15.00 uur kunt u een kopje koffie of thee drinken in de Beeldentuin. Om 15.00 uur zal oud-Rector Stolker het woord tot u richten in het Groot Auditorium. Vervolgens kunt u tijdens de receptie met de wenteltrap omhoog om alsnog uw handtekening te vereeuwigen in het Zweetkamertje. Er is een fotograaf aanwezig om dit heuglijke moment vast te leggen. We hopen u hiermee alsnog een mooie afsluiting te kunnen bieden.

Aanmelden - kies uw optie

Om alles in goede banen te leiden en zoveel mogelijk gepromoveerden te kunnen ontvangen, hebben we voor u twee opties waar u zich voor kunt opgeven. Dit kunt aangeven in het aanmeldformulier

Vrijdag 19 januari

1. U kunt het hele programma bijwonen incl. ontvangst met koffie/thee, de speech van Carel Stolker, en het Zweetkamertje + receptie
  2. U kunt ook vanaf 17.00 uur aanschuiven bij de receptie. In dit geval kunt u uw handtekening zetten in het Zweetkamertje en aansluiten bij de borrel

U mag één introducee* meebrengen, dit kunt u aangeven op pagina 2 in het aanmeldformulier. Let op: Er is een maximum aantal aanmelders per optie.

Meld u hier aan!

Livestream

De ontvangst door Carel Stolker zal ook te zien zijn via livestream. Op de dag van het evenement om 15:00 zal de livestream bovenaan de pagina online komen.