Alumni-activiteit

Leiden is je niet vergeten

vrijdag 9 juni 2023
Academiegebouw
Rapenburg 73
2311 GJ Leiden

Ben je afgestudeerd in coronatijd, in de periode van maart 2020 tot april 2022? Dit was geen leuke tijd om te studeren, laat staan om af te studeren. Misschien was je afstudeerceremonie zelfs midden in een lockdown en kreeg je je diploma met de post thuisgestuurd? In elk geval is de kans groot dat je de mooie Leidse traditie om je handtekening in het Zweetkamertje te zetten, gemist hebt.

We willen dit graag met je goedmaken op 26 mei, 2, 9 en 16 juni.

Zet alsnog je handtekening

Voor iedereen die geen afstudeerceremonie had, en dus niet de kans had om een handtekening te zetten in het Zweetkamertje, organiseren we namelijk vier speciale ‘Zet alsnog je handtekening-dagen’ in het late voorjaar. Op die dagen ben je van harte welkom in Leiden. We ontvangen je graag in het Academiegebouw waar je je handtekening op de muur van het Zweetkamertje mag zetten. Er is een fotograaf aanwezig om dit heuglijke moment vast te leggen. Ook krijg je een bon voor een gratis kop koffie of thee in het restaurant van de Hortus, een kortingsbon voor de University Shop én korting op een rondvaart bij de Leidse Rederij. We hopen je hiermee alsnog een mooie afsluiting te kunnen bieden. Vraag aan je oud-studiegenoten of zij deze uitnodiging ook ontvangen hebben, zo kunnen jullie er samen een feestelijke dag van maken!

Kies je tijdslot

Om alles in goede banen te leiden, hebben we voor alle dagen drie tijdslots gepland waarvoor je je kunt opgeven. Je mag één introducee* meebrengen, dit kun je aangeven op pagina 2 in het aanmeldformulier. Er is een maximum aantal bezoekers per tijdslot, dus meld je snel aan: vol is vol!

Vrijdag 9 juni

•             09.00  – 11.00 u
•             11.15 - 13.15 u
•             13.30 - 15.30 u

Binnen dit tijdslot mag je zelf kiezen hoe laat je aankomt bij het Academiegebouw. Houd er rekening mee dat het druk kan zijn, en dat je dus even moet wachten voordat je je handtekening kan zetten. Ga dan gerust eerst koffie of thee halen in de Hortus of even rondkijken in de University Shop.

Het maximum aantal inschrijvingen is bereikt. Via onderstaande link kun je je aanmelden voor de wachtlijst.

Extra data

Klik op de overzichtspagina voor meer data.

Aanmelden voor 9 juni (wachtlijst)

Ja, ik kom graag!