Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
De leervoorkeuren van docenten
Didactische bouwstenen van en voor docenten Godsdienst/levensbeschouwing als Identity Agents
Grafieken maken van algebraische formules
Interculturele identiteit van docenten Engels in China en Nederland
Praktijkkennis en lesontwerp van biologiedocenten in de context van onderwijsvernieuwing
Beroepsidentiteit van risicojongeren. Effectiviteit van programma’s op mbo-1 niveau gericht op vervolgstudie of werk
Chatten met het verleden
Controverse in de les
Hoe kunnen onderwijsvernieuwingen praktisch worden gemaakt voor docenten?
Naar vorige pagina, pagina 5
Naar pagina
1
Naar pagina
2
Naar pagina
3
Naar pagina
4
Naar pagina
5
Huidige pagina, pagina
6
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren