Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksoutput
Categorie
Afscheidscollege
Boek
Database
Lezing
Oratie
Proefschrift
Publicatie
Rapport
Software
Website
Working paper
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoeksoutput
Towards an ecological approach to teacher professional development
Proefschrift
Collaborative learning in conservatoire education: catalyst for innovation
Proefschrift
Learner–learner interaction in digital learning environments: what and how are we measuring?
Proefschrift
Vocational identity of at-risk youth: tailoring to support career chances
Proefschrift
Governance and Global Affairs
Dual PhD Centre
Peer feedback in teacher professional development
Proefschrift
Online project-based higher education: student collaboration and outcomes
Proefschrift
Teachers' teaching and learning motivation in China
Proefschrift
Technology integration in education: policy plans, teacher practices, and student outcomes
Proefschrift
The SpeakTeach method
Proefschrift
Teaching and professional development in transnational education in Oman
Proefschrift
Graphing formulas by hand to promote symbol sense: Becoming friends with algebraic formulas
Proefschrift
Scrum in secondary chemistry education
Proefschrift
Zachtjes schudden aan de boom
Proefschrift
Bouwplannen voor toekomstbestendige curricula
Publicatie
Teacher professional learning and collaboration in secondary schools
Proefschrift
Naar vorige pagina, pagina 1
Naar pagina
1
Huidige pagina, pagina
2
Naar pagina
3
Naar pagina
4
Naar pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 3
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren