Online Open Dag voor Professionals

Of het nu gaat om bijspijkeren van een taal, een actualiteitencursus voor juristen tot aan een masteropleiding over cybersecurity. Laat je inspireren tijdens de Online Open Dag voor Professionals op 2 november.

Online Open dag voor professionals

Wil je als professional de meest actuele kennis en vaardigheden op je vakgebied horen of wil je je verder ontwikkelen in een ander vakgebied? Universiteit Leiden biedt een breed en divers aanbod van opleidingen voor professionals in zowel Leiden als in Den Haag.

Bekijk hier een overzicht van ons aanbod en meer informatie per opleiding.

(Cyber) Security, Communicatie en Openbaar Bestuur opleidingen e.a.

Het onderwijsaanbod van de Faculteit Governance and Global Affairs in Den Haag sluit nauw aan op de thema’s die de stad kenmerken als Internationale Stad van vrede, veiligheid en recht en als centrum van het Nederlandse openbaar bestuur en international governance. Binnen de thema's van de faculteit word je onder goede begeleiding geholpen een volgende stap in jouw carrière te zetten.

Tijdens de Open Dag kwamen de volgende opleidingen aan bod:

Juridische cursussen: Notariaat, Advocatuur, Strafrech, Bedrijfsrecht e.a.

Praktijkjuristen kunnen niet meer zonder na- en bijscholing, het is "lifelong learning". Postacademisch onderwijs aan de Leidse Rechtenfaculteit biedt u als juridische professional de mogelijkheid te kiezen uit een ruim scala aan kwalitatief hoogwaardige cursussen.

U kunt ons volledige aanbod hier bekijken
Tijdens de Open Dag kwamen de volgende rechtsgebieden aan bod:

Duaal Promoveren

Het Dual PhD Centre faciliteert duaal promotieonderzoek bij de Universiteit Leiden: Het duaal promotieprogramma van het Dual PhD Centre biedt professionals de kans een deel van hun werktijd te besteden aan het doen van promotieonderzoek. Daarbij staat een thema uit de beroepspraktijk centraal. Tijdens het promotieonderzoek wordt de kandidaat intensief begeleid om uiteindelijk effectief en succesvol te promoveren. Kijk op de website voor meer informatie.

Academisch Talencentrum

Het Academisch Talencentrum organiseert taalcursussen voor bedrijven, overheidsinstellingen, particulieren, studenten en medewerkers van de Universtiteit Leiden. U kunt zich aanmelden voor een groepscursus met open inschrijving of een Taaltraining op Maat laten samenstellen. Op de Online Open Dag waren er sessies over:

• Cursussen Vreemde Talen: Een nieuwe taal leren opent deuren! Bij het Academisch Talencentrum van de Universiteit Leiden bieden we het hele jaar door een breed aanbod van vreemde talen aan hoger opgeleiden.
  • Maatwerktrainingen Talencentrum: Heeft uw organisatie een verzoek op het gebied van taal, communicatie en/of acculturatie? Wij leveren een passende training, gegeven door ervaren docenten.