Leiden Leadership Programme

Over ons

Het Leiden Leadership Programme (LLP) is een interdisciplinair honoursprogramma voor masterstudenten dat wordt aangeboden door de Honours Academy en het Leiden Leadership Centre.

Het Leiden Leadership Programme is van start gegaan in 2010 en biedt sindsdien jaarlijks een traject aan dat circa een collegejaar duurt. Het programma is toegankelijk voor masterstudenten van de Universiteit Leiden, de TU Delft en de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Samenwerking met partners

De Universiteit Leiden werkt voor het Leiden Leadership Programme samen met een diverse groep organisaties. Studenten van het programma krijgen de kans om kennis te maken met vraagstukken die in het werkveld leven en ontwikkelen het vermogen om een inhoudelijke en positieve bijdrage te leveren aan partnerorganisaties. Zo biedt het LLP aan de studenten een volwaardige voorbereiding op het werken in de praktijk.

Bent u onderdeel van een organisatie en heeft u interesse om onze partner te worden? Zie dan de pagina voor organisaties.

Examencommissie

Informatie over de samenstelling en taken van de examencommissie van het Leiden Leadership Programme is te vinden op de website van de Honours Academy.