Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
What's mine is yours and what yours is mine: Teacher communities as a means to increase adoption of Open Educational Resources in curricula?
Het voorbereiden van leraren in opleiding voor cultuurresponsief klassenmanagement in de cultuurdiverse klas
Integralen berekenen via herkenning en heuristieken
Spreekvaardigheidsonderwijs en de rol van feedback
De rol van interesses in de keuze voor het hoger onderwijs
Effecten van wederzijdse afhankelijkheid tussen docenten in professionele leergemeenschappen over differentiatie op basis van cognitieve verschillen tussen leerlingen
Kennis delen: gezamenlijke professionalisering op internationale scholen rond inquiry based learning
Kwaliteit van instructie in open online onderwijs
Leraren en leerlingen als partners in onderzoek van de onderwijspraktijk
Professionele leergemeenschappen in het vmbo: Effecten van wederzijdse afhankelijkheid op differentiatie in de klas
Data-geïnformeerd werken in het voortgezet onderwijs
Feedback en interactie in hoorcolleges door gebruik van stemkastjes
Het gebruik van een praktisch didactisch model door beginnend docenten voor het leren ontwerpen van lessen
Hoe kan de professionele ontwikkeling van leraren het beste worden ondersteund?
Hoe ontstaan interesses van adolescenten in het dagelijks leven, en hoe ontwikkelen deze zich tot hun persoonlijke interesses?
Naar vorige pagina, pagina 3
Naar pagina
1
Naar pagina
2
Naar pagina
3
Huidige pagina, pagina
4
Naar pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 5
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren