Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoeken
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
De betrokkenheid van docenten-in-opleiding bij lesgeven
De invloed van gedifferentieerd uitdagen van talent op motivatie en prestaties van leerlingen
Effecten van tussentijds toetsen op studeergedrag, tijdsbesteding en resultaten
Ontwikkeling van tweetalig onderwijs
Studiesucces: academische vaardigheden en kritisch denkvermogen in bachelorstudies
Uitdagen van talent op school – hoe beïnvloedt dit leraren?
Docentonderzoek: Een goede basis voor goed onderwijs
Samenwerkend leren bij lerarenopeldingen
De leervoorkeuren van docenten
De rol van onderzoek in universitair onderwijs: Chinese en Nederlandse docenten vergeleken
Didactische bouwstenen van en voor docenten Godsdienst/levensbeschouwing als Identity Agents
Grafieken maken van algebraische formules
Interculturele identiteit van docenten Engels in China en Nederland
Praktijkkennis en lesontwerp van biologiedocenten in de context van onderwijsvernieuwing
Klinische kennis in kaart gebracht. Het gebruik van concept maps om klinische kennis en kennis van de basisvakken te integreren
1
2
3
4
5
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren