Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksoutput
Categorie
Afscheidscollege
Boek
Database
Lezing
Oratie
Proefschrift
Publicatie
Rapport
Software
Website
Working paper
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoeksoutput
What’s CLIL about bilingual education? A window on Content and Language Integrated Learning pedagogies
Proefschrift
Research and design in STEM education
Proefschrift
Technologie voor regulatie van leren: vormgeving, mechanismen en uitkomsten
Rapport
Teacher knowledge and lesson design
Proefschrift
Making mentoring match
Proefschrift
Cultural differences in Vietnam
Proefschrift
Peer feedback on academic writing
Proefschrift
Intermediate assessment in higher education
Proefschrift
Differentiated instruction in practice: a teacher perspective
Proefschrift
Student engagement in research in medical education
Proefschrift
Wat is echt de moeite waard om te onderwijzen? Een perspectiefgerichte benadering
Boek
Intercultural identities of non-native teachers of English: an exploration in China and the Netherlands
Proefschrift
Grenzeloze InterEsse
Oratie
Stay or leave? Veteran teachers’ relationships with students and job satisfaction
Proefschrift
Student-teachers' commitment to teaching
Proefschrift
Naar vorige pagina, pagina 2
Naar pagina
1
Naar pagina
2
Huidige pagina, pagina
3
Naar pagina
4
Naar pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 4
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren