Career Services

Wilt u al in een vroeg stadium in contact komen met jong talent? Samen met Career Services kunt u gemakkelijk contacten leggen met studenten en jonge alumni van de Universiteit Leiden

Dit biedt u  vele voordelen. U werkt aan uw naamsbekendheid, haalt actuele kennis en een enthousiaste, frisse en kritische blik in huis en bindt potentieel nieuwe medewerkers, voor nu en voor de toekomst. Welke vormen van samenwerking met Career Services zijn er mogelijk?

Stage/startersbanen/bijbanen/vrijwilligerswerk

Voor het promoten van mogelijkheden voor studenten en starters, kunt u gebruik maken van de Leiden University Job Portal. Vul eenvoudig het formulier in om een vacature te plaatsen. Heeft u naar aanleiding hiervan vragen over bijvoorbeeld de vorm en de procedures die hierbij horen, neem dan contact op met de centrale Career Services via loopbaanservice@sea.leidenuniv.nl of met een facultaire Career Service.

Promotie van uw career event

U kunt uw career event delen met onze studenten via onze gratis career event agenda. Vul eenvoudig het formulier en de rest gaat vanzelf! Heeft u naar aanleiding hiervan vragen, neem dan contact op met de centrale Career Services via careerservices@sea.leidenuniv.nl of met een specifieke facultaire Career Service.

Evenementen & workshops bij de Universiteit Leiden

Wilt u met uw bedrijf of organisatie een bijdrage leveren aan een evenement zoals een banenmarkt of een workshop rondom arbeidsmarktoriëntatie voor onze studenten? Heeft u vragen over bestaande evenementen of bent u op zoek naar nieuwe mogelijkheden? Neem hiervoor contact op met de centrale Career Services via careerservices@sea.leidenuniv.nl, met een facultaire Career Service of met een studievereniging.

Contact

Heeft u een andere vraag of verzoek? Neem dan vooral contact op met de centrale Career Services via careerservices@sea.leidenuniv.nl of een facultaire Career Service of studievereniging. Op de website voor alumni vindt u meer informatie over (en voor) onze alumni, over onder meer het Mentornetwerk.