Meer dan 400 W&N-studenten halen propedeuse in 1 jaar

In totaal haalden 441 studenten aan de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen hun propedeuse in 1 jaar tijdens het studiejaar 2017-2018. Onder toeziend oog van familie en vrienden kregen zij hun ‘P-in-1’ uitgereikt. Bijna een kwart van de studenten kreeg de onderscheiding cum laude (8 gemiddeld) of summa cum laude (9 gemiddeld).

Feestelijke uitreikingen

De feestelijke uitreikingen vonden plaats op 24 oktober, 26 oktober en 2 november. Bij iedere ceremonie gaf een hoogleraar een korte publiekslezing. Na het tekenen van de diploma’s volgde een borrel in de hal van het Gorlaeus Collegezalengebouw en gingen trotse ouders met hun kinderen op de foto.

Speciale onderscheiding

Van de 441 P-in-1-studenten kregen 91 studenten de onderscheiding cum laude en 17 studenten de onderscheiding summa cum laude. Eén student haalde zelfs cum laude voor een drievoudig programma, namelijk natuurkunde, wiskunde en sterrenkunde. Zie kader onderaan dit bericht voor een compleet overzicht. Voor alle foto's, zie onze Facebookpagina

Vice-decaan Bart de Smit met wiskundestudent Emma Verweij
Trotse ouders met dochter Caja Lienke op de foto