Duizend nieuwe studenten ontdekken Den Haag

Het aantal studenten van de Universiteit Leiden dat in Den Haag studeert, groeit elk jaar. Van 21 tot en met 25 augustus leerden meer dan duizend nieuwe studenten Den Haag kennen tijdens de HOPweek. Van de Haagse musea via de vele ambassades en internationale organisaties naar een dagje strand: Den Haag heeft het allemaal!

Dit jaar werd de HOPweek voor de tweede keer georganiseerd. Tijdens deze week maken studenten die in september één van de vele studies aan de Campus Den Haag gaan volgen, kennis met de stad. Meer dan duizend studenten deden dit jaar mee met de HOPweek. Onze verslaggever Lauren ging langs en vroeg de aanstaande en ervaren studenten: wat maakt Den Haag nou zo'n leuke studentenstad?

A Night at The Museum - HOPweek 2017 op bezoek in het Louwman Museum

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of