Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoeken
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Filter
Onderzoek
Ontwerponderzoek naar adaptieve feedback en gedifferentieerde support bij gespreksvaardigheid Moderne Vreemde Talen
Peer education met leerlingen van vmbo's voor sociale acceptatie van homoseksuele, biseksuele mannen en vrouwen en transgender mensen
Can large carnivores like tigers survive in multiple use forests? A study in the buffer zone of Panna Tiger Reserve, India.
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Centrum voor Milieuwetenschappen Leiden (CML)
Afdeling Environmental Biology
Sociale Wetenschappen
Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie
De betrokkenheid van docenten-in-opleiding bij lesgeven
De invloed van gedifferentieerd uitdagen van talent op motivatie en prestaties van leerlingen
Effecten van tussentijds toetsen op studeergedrag, tijdsbesteding en resultaten
Ontwikkeling van tweetalig onderwijs
Studiesucces: academische vaardigheden en kritisch denkvermogen in bachelorstudies
Transnational and Cross-Cultural Agents in the 17th Century Overseas Expansion
Geesteswetenschappen
Instituut voor Geschiedenis
Cities, Migration and Global Interdependence 1500-Now
Uitdagen van talent op school – hoe beïnvloedt dit leraren?
‘The Eurasian Question’: The postcolonial dilemmas of three colonial mixed-ancestry groups compared
Geesteswetenschappen
Instituut voor Geschiedenis
Cities, Migration and Global Interdependence 1500-Now
On the margins. Crime, gender and migration in early modern Frankfurt am Main, 1600-1800
Geesteswetenschappen
Instituut voor Geschiedenis
Cities, Migration and Global Interdependence 1500-Now
Samenwerkend leren bij lerarenopeldingen
De leervoorkeuren van docenten
De rol van onderzoek in universitair onderwijs: Chinese en Nederlandse docenten vergeleken
1
2
3
4
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren