SKO-certificaten voor zes docenten van de Faculteit Geesteswetenschappen

Tijdens een feestelijke bijeenkomst op 11 december jl. hebben 20 docenten, waarvan zes docenten van de Faculteit Geesteswetenschappen, het certificaat Senior Kwalificatie Onderwijs ontvangen.

De SKO-gecertificeerde docenten van FGW:

• Monika Baar
  • Kim Beerden
  • Aya Ezawa
  • Jan Sleutels
  • Nanne Timmer
  • Thijs Porck

Alles zes dragen zij op hun eigen manier bij aan de ontwikkeling en vernieuwing van het onderwijs aan onze faculteit. Ze dragen hun visie op het onderwijs uit en delen hun inzichten. Daarmee inspireren zij  collega’s binnen en buiten onze faculteit!

De Senior Kwalificatie Onderwijs wordt toegekend aan ervaren docenten die aantoonbaar een leidende rol op gebied van onderwijs vervullen. Deze docenten laten zien dat ze sterke onderwijskundige en didactische kwaliteiten hebben en bijdragen aan de ontwikkeling en vernieuwing van het onderwijs op curriculumniveau. Ben je senior docent en herken je je hierin? Dan kun je je aanmelden voor de SKO.

Foto: Eelkje Colmjon