Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
Change Laboratories
Digitale gamificatie op maat om de leerresultaten en motivatie van studenten in het hoger onderwijs te verbeteren
Inclusief onderwijs aan Europese universiteiten
Je eigen leerproces sturen met student agency
SPOT ON: studenten met perspectief in opleiding en toekomst. Ontwerpprincipes en netwerken
Werken met leerkrachtdashboards: De invloed van de kennis en vaardigheden van leraren op handelen met dashboards in het onderwijs
Advisory dashboards: Het gebruik van learning analytics om te onderzoeken hoe studenten in het hoger onderwijs omgaan met feedback op formatieve voorkennistoetsen
Appreci8: samen werken aan perspectief voor jongeren
Betrokkenheid van studenten bij blended learning in het hoger onderwijs
Effectief kijkgedrag: kunnen we taalleerders aanleren hoe ze effectief om moeten gaan met audiovisueel materiaal?
Identiteit van docenten en professionele ontwikkeling van docenten in een interculturele context
Inclusief handelingsvermogen in het voortgezet onderwijs: docenten en hun inclusieve projecten
Meedoen op afstand in een hybride klas: Interactie met leerlingen met een chronische aandoening
Ontwikkeling van competenties van universitaire studenten in interdisciplinaire onderwijscontexten
Perspectiefgericht onderwijs voor het primair en voortgezet onderwijs
Naar vorige pagina, pagina 1
Naar pagina
1
Huidige pagina, pagina
2
Naar pagina
3
Naar pagina
4
Naar pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 3
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren