Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
Activerend onderwijs voor eerstejaars rechtsgeleerdheid: Evaluatie Atelier Onderwijs
Participatief theater als pedagogie ter bevordering van diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie in de lerarenopleiding
De effecten van Immersieve 360-taken op aspecten van het spreken in de tweede taal en op de betrokkenheid van studenten
De ontwikkeling van onderwijsaanpakken voor het aanleren van inclusieve ontwerpwaardigheden aan HBO-ICT-opleidingen
Dynamiek van vloeiendheid in kaart brengen voor valide mondelinge taalbeoordeling
Het verbeteren van LLA-literatuuronderwijs door CLIL en disciplinaire geletterdheid
Leesvaardigheid van het jonge kind in Curaçao: de invloed van de instructiepraktijk
Literatuuroverzicht van evidence-based methoden voor academische ontwikkeling van senior docenten
Onderzoek naar de motivatie en betrokkenheid van studenten bij probleem- en casusgebaseerd leren in het Indonesisch hoger onderwijs: Een casus van voorbereiding van professionele docenten
Slimmer Studeren: goed voor nu en later
Systeemdenken via perspectieven in het biologieonderwijs
Wederzijds leren van docent-in-opleiding en werkplekbegeleider tijdens de schoolstage
Het academische werk van docenten aan onderzoeksintensieve universiteiten
Navigeren door het cross-contextuele medialandschap: Het digitale mediagebruik van kinderen en hun sociale ontwikkeling
Ondersteunen van interactie en verminderen van vooroordelen in een diverse online klas met behulp van een technologische interventie: Onderzoek naar het effect van het groeperingsmechanisme met behulp van het anonimiteitsaspect op het verminderen van vooroordelen en bias in de online klas
Huidige pagina, pagina
1
Naar pagina
2
Naar pagina
3
Naar pagina
4
Naar pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 2
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren