Dragon's Den

Pitching competitie

Op dinsdag 31 oktober jl. vond er in HubSpot Leiden een pitching-competitie plaats in “Dragon-stijl”.

Zes teams pitchten hun businessideeën ten overstaan van vier potentiële investeerders. Deze teams hadden hun plek in de finale veroverd door hun goede presteren in het vak ‘Entrepreneurship & Innovation’.

Dit vak wordt ieder academisch jaar aangeboden door de afdeling Bedrijfswetenschappen van de rechtenfaculteit van Universiteit Leiden. Het vak staat niet alleen open voor rechtenstudenten, maar ook voor studenten van andere faculteiten en universiteiten.

Het interdisciplinaire en diverse karakter van de teams zorgde voor een hoog niveau van de presentaties. De docenten van de afdeling Bedrijfswetenschappen en de potentiële investeerders waren zeer onder de indruk van de kwaliteit van de pitches. Ondanks het feit dat de studenten slechts zeven weken hadden om aan hun start-up-plan te werken, waren de resultaten indrukwekkend te noemen.

Een impressie van deze Dragon's Den.

De winnaar

Van deze zes pitches is door de jury het team "Cheffo", welke vertegenwoordigs is door: Michael Ivančić, Chloé Kiveron, Kathryn Kwok, Emilie van der Lande en Jochem Pieters gekozen tot winnaar.

Volgend jaar

We verwelkomen alle bachelorstudenten om volgend jaar zeker deel te nemen aan deze Dragon’s Den van het vak Entrepreneurship & Innovation. We kijken ernaar uit!