Mooie aftrap master staats- en bestuursrecht

Op vrijdag 9 september jl. organiseerde de afdeling Staats- en Bestuursrecht, in samenwerking met studievereniging Res Publica, de traditionele Master Kick-off als aftrap van het nieuwe collegejaar.

Voor de nieuwe masterstudenten vond ’s middags de kick-off plaats in Het Kijkhuis. Ymre Schuurmans en Michiel van Emmerik introduceerden de medewerkers van de afdeling staats- en bestuursrecht en het intensieve programma van de master. Vervolgens gaf Jerfi Uzman een staats- en bestuursrechtelijk geïnspireerde lezing over de film “Inherit the Wind”, gevolgd door een vertoning van deze film.

Aansluitend op de film vond in de binnentuin van Café Olivier de Kick-off barbecue plaats, waarbij zowel studenten, alumni als medewerkers van de afdeling aanwezig waren. Enkele alumni hielden pitches voor hun werkgever bij de Rijksoverheid en de advocatuur. Het was een geslaagde avond met heerlijk weer, interessante speeddates en een gezellige barbecue.