Alumni-activiteit

Reünistenborrel SV Nieuw Nederlands Peil

vrijdag 16 februari 2024
volgt

Voor sommigen van u is het nog maar kort geleden dat u actief lid was bij de gezelligste studievereniging van Nederland(s), voor anderen misschien wat langer - al voelt het ongetwijfeld nog als gisteren. Vraagt u zich nog wel eens af wat er van uw oud-studiegenoten geworden is? Denkt u weemoedig terug aan uw tijden bij Nieuw Nederlands Peil? Dan hebben we heel leuk nieuws voor u…

Op 16 februari vanaf 20.00 uur organiseert NNP dit lustrumjaar een feestelijke reünistenborrel!

Iedereen die in Leiden Nederlands heeft gestudeerd is welkom, NNP-lidmaatschap is dus niet verplicht. Wilt u graag proosten op het lustrumjaar met uw vroegere studiegenoten, zet 16 februari dan snel in uw agenda!

In verband met het reserveren van een locatie willen we iedereen die interesse heeft vragen om dit vast bij ons kenbaar te maken, door te mailen naar oudnederlandspeil@gmail.com. U zit nog nergens aan vast, maar zo kunnen we vast een eerste schatting maken van het aantal aanwezigen. We doen momenteel ons best om zoveel mogelijk oud-leden te bereiken, maar hebben niet van iedereen de gegevens meer. Attendeer vooral ook uw vroegere studiegenoten op dit bericht, dan maken we er 16 februari een onvergetelijke avond van!

Enthousiaste groeten,

Alex van Miltenburg – Assessor Intern bestuur ’23 - ’24
Mila van Nieuwenhuizen – Assessor Extern bestuur ’20 – ’21 en voorzitter ReünCie