In Context
 
                Linyuan Wang over blended learning in hoger onderwijs
Linyuan Wang, promovendus bij het ICLON Universiteit Leiden, onderzoekt de betrokkenheid van studenten bij blended learning. 'Als een video meerdere keren wordt bekeken, wil dat nog niet zeggen dat een student hard werkt.'
Beluister deze aflevering (in het Engels)
Links
- Linyuan Wang
- Onderzoeksproject Betrokkenheid van studenten bij blended learning in het hoger onderwijs
Transcriptie en vertaling
Afleveringen
- 
                    
                             Leerlingparticipatie: van recht naar praktijk Leerlingparticipatie: van recht naar praktijkDe boodschap van Ben Smit, onderzoeker bij het ICLON, is glashelder: leerlingen verdienen een echte stem in hun eigen onderwijs, niet alleen omda... 
- 
                    
                             Roeland van der Rijst over onderzoek naar hoger onderwijs Roeland van der Rijst over onderzoek naar hoger onderwijsAls hoogleraar bij het ICLON pleit Roeland van der Rijst voor een sterkere positie van onderwijsonderzoek binnen de academische wereld. Van der R... 
- 
                    
                             Linyuan Wang over blended learning in hoger onderwijs Linyuan Wang over blended learning in hoger onderwijsLinyuan Wang, promovendus bij het ICLON Universiteit Leiden, onderzoekt de betrokkenheid van studenten bij blended learning. 'Als een video meerd... 
- 
                    
                             Max Kusters over 'teacher agency' in het hoger onderwijs Max Kusters over 'teacher agency' in het hoger onderwijsTeacher agency is het vermogen om weloverwogen keuzes te maken en invloed uit te oefenen op werkpraktijken. Volgens Max Kusters, promovendus bij ... 
- 
                    
                             Marjon Baas over open leermaterialen Marjon Baas over open leermaterialenOpen leermaterialen zijn toegankelijk voor iedereen die dat wil. Je hoeft dus niet te betalen om het materiaal te gebruiken. Er is al veel aanbod... 
 
