Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
Leergemeenschappen in conservatoriumonderwijs
Onderzoeken en ontwerpen in het voortgezet bètaonderwijs
Ontwerponderzoek naar adaptieve feedback en gedifferentieerde support bij gespreksvaardigheid Moderne Vreemde Talen
Peer education met leerlingen van vmbo's voor sociale acceptatie van homoseksuele, biseksuele mannen en vrouwen en transgender mensen
Professionele leergemeenschappen voor begeleiders van startende leraren
Professionele ruimte van beginnende docenten
De betrokkenheid van docenten-in-opleiding bij lesgeven
De invloed van gedifferentieerd uitdagen van talent op motivatie en prestaties van leerlingen
Effecten van tussentijds toetsen op studeergedrag, tijdsbesteding en resultaten
Ontwikkeling van tweetalig onderwijs
Studiesucces: academische vaardigheden en kritisch denkvermogen in bachelorstudies
Uitdagen van talent op school – hoe beïnvloedt dit leraren?
Docentonderzoek: Een goede basis voor goed onderwijs
Identiteitsgebaseerde roltransities van docent-onderzoekers in het hoger beroepsonderwijs: De wisselwerking van onderzoek met onderwijs en professionele innovatie
Samenwerkend leren bij lerarenopeldingen
Naar vorige pagina, pagina 4
Naar pagina
1
Naar pagina
2
Naar pagina
3
Naar pagina
4
Huidige pagina, pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 6
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren