Nieuwe druk Bestuursrecht in het Awb-tijdperk

Bij de start van een nieuw collegejaar horen ook nieuwe, geactualiseerde studieboeken. Begin september is de nieuwe druk van Bestuursrecht in het Awb-tijdperk verschenen.

Dit studieboek geeft een complete inleiding tot het bestuursrecht en neemt daarbij de Algemene wet bestuursrecht als uitgangspunt. Aan de hand van casusposities ontleend aan de rechtspraak passeren alle relevante thema's op compacte, toegankelijke en systematische wijze de revue.

In deze nieuwe druk zijn de meest recente ontwikkelingen in rechtspraak en wetgeving verwerkt. Ook komen actuele ontwikkelingen in het bestuursrecht, zoals de aandacht voor het mensvriendelijker maken van het bestuursrecht, dat meer maatwerk zou moeten kunnen bieden, in het boek aan de orde.

Deze nieuwe druk is geschreven door Tom Barkhuysen, Annemarie Drahmann, Willemien Den Ouden, Ymre Schuurmans, Michiel Tjepkema en Jacobine van den Brink. Hier kan je het boek bij Wolters Kluwer bestellen.