Zowel Niels van de Ven als Niek Strohmaier zijn beide genomineerd voor de JSVO Onderwijsprijs 2019

Van de afdeling Bedrijfswetenschappen zijn er wel 2 medewerkers genomineerd voor de JSVO onderwijsprijs 2019! Niels van de Ven is genomineerd als 1 van de 5 beste hoorcollegedocenten van de juridische faculteit en Niek Strohmaier is genomineerd als 1 van de 5 beste werkgroepdocenten van de juridische faculteit.

De nominatie voor Niels van de Ven als beste hoorcollegedocent kreeg hij voor het onderwijs in de vakken Marketing Management en Strategic Management and Leadership.

De nominatie voor Niek Strohmaier als beste werkgroepdocent kreeg hij voor het onderwijs in de vakken Negotiation and Mediation en Entrepreneurship and Innovation.

Tijdens de opening van het facultair jaar, op woensdagmiddag 4 september as, zal bekend worden gemaakt of zij daadwerkelijk de prijs hebben gewonnen.