Maral Darouei wint prijs voor beste conferentiepaper

Een paper ingediend door Maral Darouei en Helen Pluut (in samenwerking met Clare Kelliher van Cranfield University) heeft de Best Paper Award gewonnen voor de track Human Resource Management, onderdeel van de divisie Organizational Behavior.

Van 26 tot 28 juni vond de jaarlijkse conferentie van de European Academy of Management (EURAM) plaats in Lissabon.

Het artikel heeft als titel Why and When Does Working from Home Result in Low Performance Ratings from Supervisors? Test of an Integrative Model en verkent de negatieve perceptie die werkgevers hebben ten opzichte van werknemers die op regelmatige basis thuiswerken. Het onderzoek werd door Maral Darouei gepresenteerd tijdens een sessie over flexibel werken. Ook heeft zij een ander paper gepresenteerd op de grootschalige Academy of Management conferentie, samen met Peter van der Zwan. Het was een zeer geslaagde zomer vol conferenties.