Kom naar de Leiden International (Bio)Medical Student Conference

Ben je een (bio)medische-, biofarmaceutische- of een student van de opleiding Life Sciences & Technology? Dan ben je van harte welkom bij de International (Bio)Medical Student Conference (LIMSC). Het evenement wordt van 13 tot 17 maart 2019 gehouden in het LUMC. Je kunt tot maandag 11 februari kaarten kopen.

Tijdens het 5-daagse congres gaan 5 prominente gastsprekers in op hun expertisegebieden, variërend van neurowetenschappen tot global health. Daarnaast presenteren studenten van over de hele wereld hun onderzoeken aan elkaar.

Wil je als bezoeker actief deelnemen aan het programma? Volg dan een van de workshops. Er is een breed aanbod op zowel klinisch, technisch en academisch gebied. Zo worden er onder andere workshops gegeven over laporoscopie, MRI en e-Health.

Lijkt het je leuk bij de elfde editie van LIMSC aanwezig te zijn? Dan zijn hieronder nog een aantal voordelen op een rij:

• Luister naar inspirerende gastsprekers
  • Breid je skill set uit met één van de vele workshops
  • Ontdek carrièrekansen op de Career & Internship fair

Internationale contacten

Studenten kunnen ook deelnemen aan het optionele sociale programma. Hierbij ondernemen studenten van over de hele wereld gezamenlijk activiteiten door heel Leiden. Het LIMSC is daarom gelijk een mooie gelegenheid om internationale contacten op te doen.

Wil je meedoen aan het programma? Kijk dan op de website van de LIMSC