Meet & Greet met Burgemeester Krikke

Op donderdag 6 september kwam burgemeester Krikke naar de Universiteit Leiden om met studenten in gesprek te gaan. Burgemeester Krikke vindt dat studenten sfeer geven aan de stad Den Haag. Het brengt leven in de brouwerij!

Door veel werkbezoeken probeert Burgemeester Krikke de verbinding te vinden met de inwoners van Den Haag. Daarom vraagt ze altijd eerst aan haar ambtenaren wanneer zij advies geven of zij zelf op de plek zijn geweest. Verdiepen in het leven van de inwoners zorgt ervoor dat beterere oplossingen mogelijk zijn.

Als eerste vrouwelijke burgemeester van de stad Den Haag is mevrouw Krikke een belangrijk rolmodel voor onder andere jonge vrouwen. Als advies geeft burgemeester Krikke mee: “Wacht niet te lang met ja zeggen als je voor een positie gevraagd wordt, ga ervoor! Ook al denk je dat je er niet klaar voor bent. Je bent er nooit klaar genoeg voor”