Alumni Cyber Security Academy in AD "Cyber security is hot, en niet alleen bij de nerds"

Cyber security alleen voor sociaalgestoorde nerds? Drie alumni van de Cyber Security Academy bewijzen het tegendeel.

Cyber security is hot en allang niet alleen maar bij nerds. Opleidingen die zich met dit thema bezighouden schieten in de Haagse regio als paddenstoelen uit de grond. Voor academici biedt de Universiteit Leiden in samenwerking met de TU Delft en de Haagse Hogeschool de master cyber security aan.

Op 8 februari jl. ontving een tweede cohort studenten in Nederland hun Master of Science (MSc) diploma in Cyber Security op de HSD Campus, het nationale innovatiecentrum in Den Haag en thuis van het leidende security-cluster in Europa.

Het AD sprak met drie alumni. Lees het volledige artikel op de website van het AD.