Simone van der Hof op werkbezoek naar China

Van 25 tot/met 31 oktober 2017 was professor Simone van der Hof met een delegatie van Leiden Law School, waaronder onze decaan professor Joanne van der Leun, op werkbezoek in China.

Er werden bezoeken gebracht aan East China University of Political Science and Law, KoGuan Law School, Shanghai Jiao Tong University en Shanghai International Studies University, alledrie in Shanghai en Shandong University School of Law in Qingdao. Op zaterdagavond stond een diner met alumni van onze advanced masters op het programma. Simone heeft lezingen gegeven aan studenten over het gebruik van artificiële intelligentie voor het opsporen van online kindermisbruikers. Zie deze website voor een uitgebreid verslag van de reis. Een door één van de masterstudenten geschreven verslag (in het Chinees) van Simone’s lezing aan Shandong Law School is hier beschikbaar.