Prof. dr. Jean-Pierre van der Rest jurylid bij het Nationale Student Research Conference (SRC) 2017

Prof. dr. Jean-Pierre van der Rest was gevraagd om als jurylid bij het Nationale Student Research Conference (SRC) 2017 op te treden.

Op deze conferentiedag die door het University College Rooseveld werd verzorgd, hadden Nederlandse en Vlaamse studenten van verscheidende universiteiten en hogescholen de mogelijkheid hun Bachelorscriptieonderzoek aan een breder publiek te presenteren.

Onder 123 inzendingen in meerdere wetenschapscategorieën zijn diverse jury- en publieksprijzen uitgereikt. De prijswinnaars werden op 15 november jl. in Middelburg door de jury bekend gemaakt . De winnaars ontvingen € 1.000.