Verkiezingsbijeenkomst Migratiebeleid

I.v.m. de aanstaande verkiezingen organiseert het Instituut voor Immigratierecht van Universiteit Leiden in samenwerking met Amnesty International en JFV Grotius een verkiezingsbijeenkomst op woensdag 25 januari 2017.

Woordvoerders van de grootste politieke partijen krijgen kort het woord om de plannen van de partij weer te geven. De heer Nazarski, directeur van Amnesty International Nederland, zal vervolgens met een korte reactie het debat openen. Debatvoorzitter is prof. mr. P.R. Rodrigues.

Hierna krijgen de studenten de kans vragen te stellen en opmerkingen te maken.

Het oogmerk vanuit het Instituut voor Immigratierecht is de politieke partijen de gelegenheid te bieden de studenten te informeren en de studenten een kans te geven een mening te vormen over het migratiebeleid van de partijen en een toekomstig kabinet.

Datum, tijd en lokatie