Gebiedsontwikkeling Leiden Bio Science Park

Het Leiden Bio Science Park (LBSP) is het grootste innovation district van Nederland op het gebied van Life Sciences & Health. De clustering van hoogwaardig onderwijs, onderzoek, zorg en bedrijfsleven trekt studenten, wetenschappers en ondernemers vanuit de hele wereld naar kennisstad Leiden. Het LBSP huisvest het grootste aantal bioscience start-ups in Nederland. Vastgoedbedrijf Universiteit Leiden houdt zich bezig met de inrichting van het park en geeft kavels uit aan bioscience-bedrijven die passen binnen het profiel van het Leiden Bio Science Park. De universitaire campus op het LBSP ter hoogte van de Plesmanlaan tot aan het Gorlaeus Gebouw ondergaat de komende jaren een opvallende transformatie.

Een overzicht van alle LBSP-projecten

Op de website Leiden Bio Science Park Projects vindt u een uitgebreid overzicht van de vele bouwprojecten en infrastructurele ontwikkelingen op het Leiden Bio Science Park. Deze website is in samenwerking met de gemeenten Leiden en Oegstgeest en de Stichting Leiden Bio Science Park tot stand gekomen.

Er is nog uitbreiding mogelijk

Het park beslaat circa 110 hectare. Binnen het park is nog uitbreiding mogelijk voor life sciences and health gerelateerde bedrijvigheid, kantoren en woningen.

Interesse? Ga voor meer informatie naar www.lbspvastgoed.nl

Zo gaat de universitaire campus op het LBSP eruitzien

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of