Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Filter
Onderzoek
Evaluatie pilot jongerenrechtbanken
Rechtsgeleerdheid
Instituut voor Privaatrecht
Jeugdrecht en Gezondheidsrecht
Kennis delen: gezamenlijke professionalisering op internationale scholen rond inquiry based learning
Kinderrechtenmonitor 2015
Rechtsgeleerdheid
Instituut voor Privaatrecht
Jeugdrecht en Gezondheidsrecht
Instituut voor Publiekrecht
Instituut voor Immigratierecht
Kwaliteit van instructie in open online onderwijs
Leraren en leerlingen als partners in onderzoek van de onderwijspraktijk
Professionele leergemeenschappen in het vmbo: Effecten van wederzijdse afhankelijkheid op differentiatie in de klas
SCALES- project
Rechtsgeleerdheid
Instituut voor Metajuridica
eLaw – Centrum voor Recht en Digitale Technologie
Data-geïnformeerd werken in het voortgezet onderwijs
De Russische taal van islam
Geesteswetenschappen
Centre for Linguistics
European Integration in Finance
Feedback en interactie in hoorcolleges door gebruik van stemkastjes
Handboek Europees recht betreffende de rechten van het kind
Rechtsgeleerdheid
Instituut voor Privaatrecht
Jeugdrecht en Gezondheidsrecht
Het gebruik van een praktisch didactisch model door beginnend docenten voor het leren ontwerpen van lessen
Het verleden reconstrueren met hedendaagse talen: De Kleine Soenda-eilanden
Geesteswetenschappen
Centre for Linguistics
Hoe kan de professionele ontwikkeling van leraren het beste worden ondersteund?
Naar vorige pagina, pagina 27
Naar eerste pagina, pagina
1
...
Naar pagina
27
Huidige pagina, pagina
28
Naar pagina
29
...
Naar laatste pagina, pagina
48
Naar volgende pagina, pagina 29
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren