Ga naar hoofdinhoud
Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
Zoeken
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksoutput
Categorie
Afscheidscollege
Boek
Database
Lezing
Oratie
Proefschrift
Publicatie
Rapport
Software
Website
Working paper
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoeksoutput
Maintaining self while adapting: Chinese foreign language teachers’ identity development in an intercultural context
Proefschrift
Understanding teacher agency in universities: why and how lecturers shape and navigate university teaching practices
Proefschrift
Literatuuroverzicht kwaliteit van hoger onderwijs
Publicatie
Innovative Faculty Developement towards Inclusive Student-centred Pedagogy
Boek
Onderwijs op koers houden: een pedagogisch-didactisch kompas
Boek
Literatuuroverzicht mentoraat
Publicatie
Over nut en noodzaak van onderzoek naar hoger onderwijs
Oratie
Self-directed language learning using mobile technology in higher education
Proefschrift
Culturally responsive teaching in Dutch multicultural secondary schools
Proefschrift
Bridging the gap between macro and micro
Proefschrift
Open to all, not known to all: sustaining practices with open educational resources in higher education
Proefschrift
Dimensions of student participation: participatory action research in a teacher education context
Proefschrift
Professional learning of vocational teachers in the context of work placement
Proefschrift
Towards a democratic school: experience and viewpoints of stakeholders in Vietnamese secondary schools
Proefschrift
Peer education as an opportunity for practicing respect for sexual and gender diversity
Proefschrift
Huidige pagina, pagina
1
Naar pagina
2
Naar pagina
3
Naar pagina
4
Naar pagina
5
Naar pagina
6
Naar volgende pagina, pagina 2
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren