Oproep voor papers: 'H2OLAW Law-Science Interfaces within the Law of the Sea and Fresh Water Law'

Graag nodigen wij u uit om abstracts in te dienen voor het congres rondom het thema ‘H2OLAW - Law-Science Interfaces within the Law of the Sea and Fresh Water Law’. Het congres wordt georganiseerd door het Grotius Centre for International Legal Studies van de Universiteit Leiden en vindt plaats op 26 en 27 september 2024. Met dit evenement gaat een meerjarig onderzoeksproject van start onder leiding van Dr Hilde Woker en Dr Jason Rudall en gefinancierd met een startsubsidie van de Nederlandse overheid.

Voor het volledig artikel raadpleeg de Engelse pagina.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Dr Hilde Woker en Dr Jason Rudall via H2OLAW@law.leidenuniv.nl.

Oproep voor papers (PDF, in het Engels)

Foto: Jackson Hendry via Unsplash