Bezoek Jelle Nijland aan Jakarta

Jelle Nijland heeft op vrijdag 6 december 2019 in Indonesië een gastcollege gegeven (Corporate law – a Dutch perspective) aan masterstudenten van de rechtenfaculteit van Universitas Indonesia.

Daarnaast is tijdens een bijeenkomst bij advocatenkantoor ABNR Jakarta de laatste hand gelegd aan een onder redactie van medewerkers van Universitas Atma Jaya Jakarta te verschijnen handboek. In het kader van een project van The International Development Law Organization (IDLO) zal dit handboek over ‘Company Law based on Case Law’ in januari 2020 verschijnen. Cees de Groot en Jelle Nijland hebben hieraan een bijdrage geleverd in de vorm van een hoofdstuk waarin Nederlandse jurisprudentie wordt geanalyseerd.