TNO "technostress" webinar

Universitair docent Helen Pluut van de afdeling Bedrijfswetenschappen nam op 21 juni 2017 deel aan het TNO “technostress” webinar. Tegenwoordig stelt de technologieparadox ons enerzijds in staat onafhankelijk van tijd en plaats te werken, maar staat anderzijds de werk-privébalans onder druk. Vanuit haar expertise op de werk-privébalans ging Helen samen met verschillende andere experts in gesprek over technostress.

Aan het rondetafelgesprek namen ook deel Daantje Derks van Erasmus Universiteit, Wouter van Noort van NRC Handelsblad, Sander van Leeuwen van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Noortje Wiezer van TNO en Michelle van Laethem van de Universiteit van Amsterdam. De webinar was een vervolg op onderzoek uitgevoerd door TNO in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en diende om de resultaten van de verkennende fase te bediscussiëren en eventuele implicaties voor beleid boven tafel te krijgen.

De webinar werd live gestreamd en is nog terug te kijken via deze link

Meer informatie is bovendien te vinden op de volgende website: http://www.monitorarbeid.tno.nl/nieuws/technostress-webinar.