PAO Onderwijsprijs 2015 voor Yvonne Erkens en Bart Krans

Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste “interne” en “externe” docent. De prijs voor de beste interne docent is gewonnen door Yvonne Erkens en voor de beste externe docent door Bart Krans.

Erkens universitair hoofddocent Sociaal recht heeft een 10 gekregen voor haar bijdrage aan de Incompany Arbeidsrecht bij VERUS advocaten. De cursisten vonden haar colleges zeer duidelijk, prima uitleg theorie en praktijk en voldoende gelegenheid voor discussie.
Bart Krans tot voor kort werkzaam aan de Universiteit Groningen en sinds 15 augustus 2016 als hoogleraar Burgerlijk recht en Burgerlijk procesrecht aan de Universiteit Leiden werd eveneens met een 10 beoordeeld. De cursisten vonden hem een zeer gedreven en enthousiaste docent met een goede presentatie.