Rick Lawson spreekt op London-Leiden conferentie

De 62e Londen-Leiden conferentie, die op 24 juni 2023 werd gehouden, was gewijd aan het thema "Eenheid in verscheidenheid: Promoting and defending the Rule of Law as a foundational value in the UK and EU".

De conferentie maakt deel uit van een reeks jaarlijkse evenementen georganiseerd door het Europa Instituut van de Universiteit Leiden en het British Institute of International and Comparative Law, waarin ontwikkelingen in Europees recht worden besproken. In een panel met prof. Takis Tridimas, en met rechter David Edward als voorzitter, ging Rick Lawson in op de rol van de rechtsstaat als fundamentele waarde in Europa. Dr. Anna Krisztián trad op als voorzitter van het tweede panel. Een samenvatting van het evenement is online gepubliceerd.