Koen Caminada digitaal in het zonnetje gezet

Vrijdag 5 juni was Koen Caminada digitaal te gast bij General Assembly van de VSNU.

Vrijdag 5 juni 2020 was voor veel collega’s een normale thuiswerkdag. De twaalfde thuiswerkvrijdag op een rij. Maar dat geldt niet voor vice-decaan FGGA Koen Caminada. Want die vrijdag was Koen digitaal te gast bij General Assembly van de VSNU. Deze speciale vergadering van de VSNU waarin alle leden van de Colleges van Bestuur van de Nederlandse universiteiten digitaal bijeen waren, werd voor Koen heel bijzonder.

Tijdens deze General Assembly werden medewerkers en studenten bedankt voor hun grote inzet tijdens de coronacrisis. De VSNU had ons CvB gevraagd om één medewerker of student, die zich tijdens de coronacrisis van zijn of haar allerbeste kant heeft laten zien, te vragen om in te bellen tijdens een specifiek gedeelte van de vergadering. Tijdens dat gedeelte kreeg elke collegevoorzitter het woord om in een minuut te vertellen wat deze medewerker of student voor bijzonders heeft gedaan. De VSNU sloot af met een groot virtueel applaus voor alle medewerkers en studenten.

Het CvB wil Koen graag bedanken voor zijn inzet tijdens de coronacrisis en had hem daarom gevraagd deel te nemen namens de Universiteit Leiden. Het CvB is trots op zijn inzet en inspirerende rol in de transformatie naar digitaal onderwijs. We feliciteren Koen met deze erkenning!