Samenwerking met Haagse Hogeschool op International Labor Rights Case Law Journal

Op dinsdag 26 november werd met een paneldiscussie op uitnodiging van het Lectoraat Multilevel Regulation van de Haagse Hogeschool (THUAS), de samenwerking ingeluid tussen de Hogeschool en de Leidse Universiteit aangaande het tijdschrift International Labor Rights Case Law, ILaRC.

In ILaRC worden uitspraken opgenomen van rechterlijke en niet-rechterlijke instanties op het gebied van fundamentele arbeidsrechten en door deskundigen van commentaar voorzien. Het tijdschrift wordt uitgegeven door Brill Koninklijke Uitgeverij Leiden in samenwerking met de afdeling Arbeidsrecht van de Faculteit Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.

Na een welkomstwoord van Liduine Bremer, decaan van de Faculteit Public Management, Safety and Law van THUAS, hielden Paul van der Heijden en Yvonne Erkens een lezing rondom het thema ‘Enforcement, Supervision and Promotion of Fundamental Labour Rights’. Dagvoorzitter was Stefania Marassi, lecturer International Labour Law en Managing Editor van ILaRC.