Yvonne Erkens geeft colleges Corporate Social Responsibility in Suriname

Yvonne Erkens, universitair hoofddocent Sociaal recht, was van 4 t/m 11 november te gast bij het FHR Institute for Higher Education te Paramaribo, Suriname.

Het FHR Institute for higher education is een non-profitorganisatie, opgericht in maart 2000, ter herinnering aan Frederik Hendrik Rudolf (FHR) Lim A Po. Het instituut verzorgt postacademische cursussen op het gebied van management, governance en recht en bestaat uit drie graduate schools en een undergraduate school.

Yvonne Erkens heeft binnen FHR School of Management de cursus Corporate Social Responsibility verzorgd.

De studenten hebben van maandag tot en met vrijdag elke avond colleges bijgewoond. Op de zaterdag vonden de groepspresentaties plaats. De cursus wordt afgesloten met een individueel assessment.