Derde afstudeerceremonie Master of Laws: Advanced Studies in International children’s Rights

De derde generatie studenten Master of Laws: Advanced Studies in International Children’s Rights 2017-2018 hebben hun felbegeerde masterdiploma op maandag 27 augustus ontvangen.

V.L.N.R: Esther Uiterweerd; Henk Hulshof; Dr. Stephanie Rap; Dr. Yannick van den Brink; Prof. Julia Sloth-Nielsen; Dr. Katrien Klep; Dr. Machteld Vonk

In aanwezigheid van hun familieleden en vrienden richtten de scriptiebegeleiders zich persoonlijk tot hun studenten en overhandigden hun welverdiende masterdiploma in het Klein Auditorium van het Academiegebouw. In lijn met een traditie aan de Universiteit van Leiden werden de studenten vervolgens uitgenodigd om een handtekening te plaatsen in het Zweetkamertje van het Academiegebouw. Alle studenten werden geprezen om hun uitstekende prestaties, hun bevlogenheid en hun passie voor de rechten van het kind.

De middag werd afgesloten met een receptie in de Faculty Club van de Universiteit Leiden.

Foto's: Monique Shaw