Schrijf je in voor onze Legal Tech Challenge!

Lijkt het je leuk om om aan de slag te gaan met de toekomst van het werkveld, Legal Technology? Schrijf je dan in voor het evenement Legal Tech Challenge!

Op 19 mei as vindt in Leiden een Legal Tech Challenge plaats.

Tijdens deze Challenge ga je op zoek naar digitale oplossingen voor juridische vraagstukken. Je kunt gebruik maken van slimme tools waarmee je zelf een chatbot kunt bouwen. Kennis van programmeren is niet nodig, de tools zijn heel makkelijk in gebruik. De uitdaging is om slimme vragen te bedenken om een juridisch probleem op te lossen.

De Challenge wordt georganiseerd door het Center for Legal Entrepreneurship and Innovation. Het centrum staat voor de promotie van innovatie in het recht en is onderdeel van de Leiden Law School.

Lijkt het je leuk om aan de slag te gaan met de toekomst van het werkveld, Legal Technology? Schrijf je dan in op http://www.legaltechleiden.nl/. Inschrijven kan als team of individu. Deelname is gratis en er zijn mooie prijzen te winnen.

Voor meer informatie kun je ook bellen met Jan Willem Kakebeeke op 06-81286430