De ARPH 2018 ‘Best PhD Thesis Award’ is voor… Sylvia van Beugen

Tijdens de 7de bijeenkomst van de Association for Researchers in Psychology and Health (ARPH) heeft Sylvia van Beugen, van de afdeling Gezondheids-, Medische en Neuropsychologie de ‘Best PhD Thesis’-prijs gewonnen voor haar proefschrift: ‘Psychodermatology 2.0: Towards improved assessment and effective digital interventions’ (supervisors: Prof. Andrea Evers, Prof. Peter van de Kerkhof, & Dr. Henriët van Middendorp).

Volgens de jury heeft Sylvia van Beugen deze prijs ontvangen omdat haar proefschrift belangrijke wetenschappelijk en klinische relevante onderzoeken beschrijft, een grote verscheidenheid aan studies bevatte, evenals een brede variëteit aan methoden en onderzoeksontwerpen, en daarnaast erg innovatief en goed geschreven is.

Lees haar proefschrift 'Psychodermatology 2.0: Towards improved assessment and effective digital interventions'