Simone van der Hof sprak over privacy by design en kinderrechten in Londen

Op 17 november 2017 gaf professor Simone van der Hof een duo-lezing met haar collega Professor Eva Lievens van de Universiteit Gent tijdens de ‘Children and Digital Rights’ conferentie aan het Information Law and Policy Centre, dat onderdeel is van het Institute of Advanced Legal Studies (University of London).

Hun lezing ging over de bescherming van kinderen en hun rechten onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In hun presentatie besteedden zij met name aandacht aan dataprotectie impact assessments en privacy by design vanuit een kinderrechtenperspectief.

Meer informatie over Children and Digital Rights conferentie kunt u vinden op de website van het Information Law and Policy Centre.