Alumni event 6 december: De grenzeloze staat

Alle alumni Bestuurskunde zijn van harte welkom bij de informele alumni bijeenkomst over De grenzeloze staat, georganiseerd door de Alumnicommissie Bestuurskunde en Studievereniging B.I.L.

De grenzeloze staat, lezing door Kutsal Yesilkagit, hoogleraar International governance
De Europese Unie neemt buiten het zicht van nationale parlementen besluiten die diep ingrijpen in het leven van burgers. Een pleidooi voor grondig onderzoek naar het functioneren van grensoverschrijdende bestuursvormen en hoe politici hun ambtenaren aan sturen.

18.00 uur Ontvangst met drankje/hapje
18.30 uur Welkom en introductie door Gerard Breeman, vz. Alumnicommissie
19.15 uur tot circa 19.45 uur Vragen/discussie, daarna borrel en hapjes.
19.45-20.30 uur Borrel/hapjes en afsluiting.

Nieuwe pand bekijken?
Belangstellenden kunnen, vanaf 17.15 uur voorafgaand aan het programma in Rootz, een rondleiding krijgen door de nieuwe behuizing van Bestuurskunde in het voormalige pand van Binnenlandse zaken aan de Schedeldoekshaven.