Terugkoppeling evaluaties facilitair faculteit

Beste student, Bedankt voor de feedback, kritische opmerkingen en ingevulde evaluaties in het collegejaar 2014-2015. Met een nieuw collegejaar in het vooruitzicht willen we als faculteit studenten en medewerkers graag laten weten wat we met deze feedback en de resultaten van de verschillende evaluaties doen.

Openingstijden panden vanaf 1 september 2015

Vanaf 1 september 2015 gelden de volgende openingstijden:

• Stichthage maandag t/m vrijdag is geopend van 08.00 tot 19.00 uur.

• de Schouwburgstraat van maandag t/m donderdag open is van 08.00 tot 22.00 uur, vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.

Weekendopenstelling
Sinds 11 april 2015 is het pand aan de Schouwburgstraat in het weekend - zaterdag en zondag - geopend voor studenten. Vanaf 1 september 2015 zijn de weekend openingstijden van 10.00 tot 23.00 uur. Toegang in het weekend kan alleen middels de LU card.

Werkplekken

In de loop van volgend kalenderjaar – 2016 - betrekt Campus Den Haag het nieuwe pand aan de Wijnhaven. In de Wijnhaven zullen in totaal 660 studentenwerkplekken worden gerealiseerd; een deel met en een deel zonder computer.

De faculteit heeft voor de periode tot 2016 een aantal maatregelen genomen. In april 2015:

• zijn in de Schouwburgstraat 8 extra werkplekken met computers gerealiseerd op de 4 de verdieping.

• zijn in de Schouwburgstraat ongeveer 25 studiewerkplekken beschikbaar gekomen in zaal A2.03 – in de buurt van het Learning Centre - voor studenten om te studeren.

• is op de 13 de verdieping van Stichthage het restaurant geheel studielandschap geworden. In het studielandschap zijn 16 werkplekken uitgerust met een computer. Bovendien zijn de computerzalen buiten de collegetijden beschikbaar voor studenten. Toegang tot Stichthage kan alleen met de LU card.

Voorziening in de Schouwburgstraat

In de Schouwburgstraat staat op de 3 de verdieping een waterkoeler waar iedereen – medewerkers en studenten – gebruik van mag maken. Per 1 september 2015 is op de begane grond ook een tappunt gerealiseerd.

Catering

De faculteit Campus Den Haag maakt gebruik van de restauratieve diensten van het Universitair Facilitair Bedrijf (UFB). De faculteit heeft geen invloed op de prijzen die worden berekend. Het UFB kent dezelfde prijzen voor gelijke producten binnen de gehele universiteit.

Servicedesk

De Servicedesk van de faculteit bevindt zich in het pand aan de Schouwburgstraat. Bij de Servicedesk kun je terecht voor alle vragen die niet met je opleiding te maken hebben. Mailen kan ook, stuur een bericht naar: servicedeskfcdh@ufb.leidenuniv.nl . Bij ingebruikname van het pand aan de Wijnhaven in 2016 zal de Servicedesk daar naartoe worden verplaatst.

Sportfaciliteiten

Een eigen sportcomplex zal er voorlopig niet komen maar studenten in Den Haag kunnen gebruik maken van de goede sportfaciliteiten van de Haagse Hogeschool . De faculteit hecht eraan iedereen uit te nodigen om, op het moment dat er een opmerking is over een van de diensten, dit zo snel mogelijk te delen zodat er op korte termijn actie kan worden ondernomen. Dit kan via feedback@cdh.leidenuniv.nl. Natuurlijk is het ook mogelijk opmerkingen via de verschillende onderwijssecretariaten door te geven. Zij zorgen ervoor dat je opmerking op de juiste plek terecht komt.